середа, 6 квітня 2022 р.

 Працюємо з гіперактивними дітьми: конспект музичного заняття у дитсадку

Проблему гіперактивності дітей розв’язують у дошкільних навчальних закладах насамперед практичні психологи. Утім, і музичні керівники можуть зарадити цій проблемі. Для цього можна використати елементи музикотерапії, кольоротерапії, оздоровчих технологій і, безсумнівно, безліч усіляких ігор з яскравим музичним супроводом

https://emuzker.mcfr.ua/937462?utm_medium=refer&utm_source=www.pedrada.com.ua&utm_term=233&utm_content=art&utm_campaign=red_block_content_button

Наші діти, хоч як не намагаємося їх опікувати, дедалі частіше зазнають негативного впливу стрімкого ритму сучасності. Іноді нервова система малюка не може адаптуватися, що зумовлює появу так званої дитячої гіперактивності. У легкій формі вона характеризується надмірною, недоречною, нав’язливою рухливістю, а у крайніх випадках може бути ознакою синдрому дефіциту уваги та гіперактивності. Нерідко, власне. у сім’ях існують ті чинники (як-от, часті непорозуміння між батьками, недостатність уваги), що провокують закріплення у дітей такої поведінки. І в таких ситуаціях педагоги дошкільних закладів мають, зокрема: приділяти більше уваги врівноваженню та нормалізації психічної діяльності гіперактивних дітей підтримувати у дитячому садку комфортний емоційний фон м’яко, але наполегливо спрямовувати підвищену активність дітей у конструктивне русло.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/233-pratsyumo-z-gperaktivnimi-dtmi-konspekt-muzichnogo-zanyattya-u-ditsadku?utm_medium=letter&utm_source=letter_news&utm_campaign=letter_news_2022.02.15_rnvp_15.02.2022&utm_content=5772249&btx=5772249&mailsys=ss&token=302d8465-bcaa-11a0-bf72-2d01471e6b19&ttl=7776000&ustp=F

Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування, публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу редакції сайту

Немає коментарів:

Дописати коментар