Семінар – практикум
«Рівні серед рівних:
інноваційні підходи до освіти дітей з
особливими освітніми
потребами»
1. Організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами в контексті оновленого нормативно-правового поля.
2. Формування
толерантного товариства дітей, батьків, персоналу дошкільного навчального
закладу.
3. Партнерська
взаємодія з родиною, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами.
4. Значення освіти для
дітей з особливими потребами.
Поетичний колаж
Кому підходить? Тим, хто відчуває невпевненість у своїх силах, боїться висловлювати власні почуття.Що потрібно? Старі газети, журнали або книжки (яких не шкода), кольорові олівці або фломастери, ножиці та клей, картон або цупкий папір.
Завдання: Вам потрібно скласти поему самому/-ій собі: зі словами підтримки та захоплення, які б ви хотіли почути від інших. Візьміть періодику чи книжки, які вам більше не знадобляться, – і шукайте там слова, фрази та речення, які б підійшли до такого вірша. Вирізайте їх, тасуйте між собою, складайте в різних комбінаціях, а потім приклейте на картонну основу. Також можна додавати власні написи (якщо якогось фрагмента не вистачає), доповнювати поему малюнками і фотографіями. Коли завершите – поставите свій вірш на помітне місце, аби якомога частіше бачити приємне звернення до себе.
Комплексна
програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом "Розквіт"
Програма розвитку
дітей дошкільного віку з аутизмом
Програма розвитку
дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату
Програма розвитку
для дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю
2023рік:
Листи МОН:
- № 1/13094-23 від 31.08.2023 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році"
- № 1/11479-23 від 03.08.2023 "Про методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації" (розроблені ДУ "Український інститут розвитку освіти")
2022 рік:
Постанова КМУ:
- Постанова КМУ від 29.04.2022 № 493 "Про внесення змін до Положення про інклюзивно ресурсний центр"
- Постанова КМУ від 26.04.2022 № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами КМУ від 10.04.2019 № 530 і від 15.09.2021 № 957" (Порядок організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти; Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти)
Листи МОН:
- № 4/2373-22 від 09.09.2022 "Про методичні рекомендації "Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти"
- № 1/10258-22 від 06.09.2022 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.»
- № 1/6435-22 від 15.06.2022 "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами"
- № 1/3710-22 від 28.03.2022 "Про роботу інклюзивно ресурсних ценрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану"
2021 рік
- Лист МОН № 1/23101-21 від 29.12.2021 "Про методичні рекомендації для фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо встановлення категорій (типів) особливих освітніх потреб (труднощів) та визначення рівня підтримки в освітньому процесі"
- Методичні рекомендації для закладів загальної середньої освіти щодо визначення освітніх труднощів і рівня підтримки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти
- Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі.
Немає коментарів:
Дописати коментар